شنبه, ارديبهشت 09, 1396

 

سوالات متداول

 

1 – چکونه به عضويت انجمن درآيم؟

مراحل عضویت انجمن لجستیک ایران به شرح ذیل می باشد :

1 – مراجعه به وبگاه انجمن به آدرس  ilscs.ir و انتخاب بخش ثبت نام الکترونیکی عضویت در پانل سمت چپ

2 – ورود کلیه اطلاعات لازم طبق مراحل تعیین شده

3 – آپلود کلیه مدارک مورد نیاز حین فرایند ثبت نام و دریافت کد رهگیری ثبت نام

4 -  بررسی اطلاعات ثبت نامی و مدارک ارسال شده از طرف دبیرخانه انجمن و تعیین نوع عضویت ثبت نام کننده

5 – ارسال ایمیل پرداخت الکترونیک تعیین نوع عضویت برای ثبت نام کننده از طرف دبیرخانه انجمن

6 – انجام فرایند پرداخت الکترونیک حق عضویت ( و در صورت تمایل هزینه ارسال پستی ) توسط فرد ثبت نام کننده

7 – صدور کارت در دبیرخانه انجمن

8 – ارسال ایمیل آماده بودن کارت عضویت فرد متقاضی توسط دبیرخانه

9 – تحویل کارت در دبیرخانه به عضو یا ارسال از طریق پست پیشتاز ( در صورت پرداخت هزینه ارسال پستی توسط فرد عضو )

 

 

2 – نوع عضويت من چگونه تعيين مي شود؟

نوع عضویت فرد متقاضی عضویت حسب مقطع تحصیلی وی و نیز میزان ارتباط رشته تحصیلی وی با حوزه فعالیتی لجستیک و زنجیره تامین تعیین می گردد.

رشته های مرتبط در حال حاضر عبارتند از :

** رشته های لجستیک و زنجیره تامین ( کلیه مقاطع )

** رشته مهندسی صنایع ( کلیه گرایشها )

** رشته مدیریت صنعتی ( کلیه مقاطع )

** رشته های علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات

** رشته های علوم نظامی مرتبط با حوزه لجستیک و زنجیره تامین


 

3 – چگونه حق عضويت را پرداخت نمايم؟

پرداخت حق عضویت شما از طریق کد رهگیری در اختیار و به شیوه پرداخت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت.

جهت پرداخت حق عضویت پس از دریافت ایمیل مربوط به تعیین نوع عضویت خود به وبگاه انجمن به آدرس ilscs.ir مراجعه فرموده و در بخش پانل سمت چپ گزینه "پرداخت حق عضویت " را کلیک نموده و کد رهگیری در اختیار را وارد نمایید.

پس از مشاهده اطلاعات عضویت خود در صورت صحت اطلاعات و عدم وجود مغایرت لطفا نسبت به انجام مراحل پرداخت الکترونیک که از طریق درگاه بانک پارسیان انجام خواهد پذیرفت اقدام فرمایید.

لطفا پس از انجام پرداخت الکترونیک نسبت به یادداشت و حفظ شماره پیگیری  پرداخت خود تا زمان دریافت کارت یا اعلام انجمن مبنی بر واریز حق عضویت شما اقدام فرمایید.

 


4 -  کارت عضويت خود را چگونه دريافت نمايم؟

کارت عضویت شما پس از صدور از طریق دبیرخانه انجمن قابل دریافت می باشد. شیوه دریافت کارت مذکور به چهار شیوه می باشد :

1 – مراجعه حضوری به دبیرخانه انجمن و دریافت کارت عضویت

2 – ارسال کارت عضویت از طریق پست پیشتاز ( در صورتی که فرد مورد نظر قبلا و در حین فرایند ثبت نام گزینه ارسال از طریق پست و نیز مبلغ هزینه ارسال پستی را پرداخت نموده باشد )

3 – ارسال از طریق پیک بادپا ( در حوزه شهر تهران و مطابق با درخواست خود فرد. در این حالت هزینه پیک بر عهده فرد متقاضی می باشد )

4 – تحویل دسته جمعی کارتها . این گزینه ویژه انجمن های دانشجویی فعال در انجمن می باشد. در این حالت کلیه کارتهای مربوط به هر انجمن دانشجویی به نماینده آن انجمن تحویل شده و وی مسئولیت توزیع کارتها به افراد عضو را به عهده دارد.

 

 

5 – خدمات ارائه شده به من پس از عضويت چيست؟

 شما پس از عضویت در انجمن لجستیک ایران بسته به نوع عضویت خود می توانید از خدمات زیر استفاده نمایید :

1 – تخفیف در استفاده از  کارگاهها و سمینارهای آموزشی انجمن به میزان تا 15 درصد مبلغ دوره

2 – دریافت خبرنامه های انجمن بصورت مداوم

3 – تخفیف در استفاده از خدمات سایت ilic.ir ( مرجع اطلاعات لجستیکی ایران )

4 – تخفیف شرکت در همایشها و کنفرانسهای برگزار شده توسط انجمن

5 – تخفیف یا اولویت در تورهای تخصصی برگزار شده توسط انجمن

6 – تخفیف یا اولویت در نشست های تخصصی برگزار شده توسط انجمن

7 – اولویت بکارگیری در پروژه ها و برنامه های کسب وکار انجمن

 


6 – چگونه در دوره ها  و کارگاههاي آموزشي انجمن ثبت نام نمايم؟

برای ثبت نام در دوره های آموزشی انجمن کافیست از پانل سمت چپ مستقر در صفحه اول سایت انجمن وارد بخش " ثبت نام الکترونیکی دوره های آموزشی" شده و پس از انتخاب دوره یا دوره های مورد نظر نسبت به انجام پیش ثبت نام آنها اقدام فرمایید.

به محض رسیدن تعداد ثبت نام کنندگان به حد نصاب تعیین شده ایمیلی مبنی بر پرداخت مبلغ شهریه دوره برای ثبت نام کننده ارسال و اطلاعیه برگزاری دوره مذکور نیز از طریق SMS برای وی ارسال خواهد شد.

پس از پرداخت الکترونیکی شهریه توسط فرد ثبت نام کننده اطلاعات تکمیلی برگزاری شامل آدرس، زمان و پکیج اجرایی دوره برای وی ایمیل خواهد شد.

 

 

7 – اعتبار گواهينامه هاي انجمن به چه ميزان است؟

از آنجا که انجمن یک انجمن ملی بوده و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد کلیه گواهینامه های صادره انجمن در کلیه مراکز آموزشی، پژوهشی و ارگانها و سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی معتبر می باشد.

این گواهینامه ها همچنین قابلیت ترجمه توسط وزارت امور خارجه و قوه قضائیه جهت ارائه به مراکز خارج کشور را نیز دارا می باشد.

کلیه گواهینامه های انجمن لجستیک ایران می تواند بعنوان آموزش ضمن خدمت تلقی و مبنای ارتقاء در سازمانها قرار گیرد.

 

 

8 – چگونه مي توانم با انجمن همکاري نمايم؟

انجمن همواره جهت انجام بهتر وظایف و ماموریتهای خویش به کمک افراد دواطلب علاقمند نیازمند می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از نحوه همکاری و نیازمندیهای جاری انجمن به وب سایت انجمن مراجعه نموده و یا با دبیرخانه انجمن تماس حاصل نمایید.

همکاری ارزشمند و متعهدانه شما ما را در انجام بهتر وظایف خود و ارائه خدمات بهتر به اعضاء و جامعه لجستیکی کشور مصمم تر خواهد نمود.

 


9 – در صورت بروز مشکل در دريافت کارت يا خدمات چگونه به انجمن اطلاع رساني نمايم؟

در صورت بروز هر گونه مشکل در دریافت خدمات ارائه شده توسط انجمن لطفا به یکی از شیوه های ذیل به ما اطلاع رسانی فرمایید :

الف -  از طریق یکی از آدرسهای ایمیل ذیل انجمن را از وجود مشکل مطلع گردانید :

 

آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

 

ب – اطلاع دهی از طریق تلفن پشتیبان انجمن به شماره    09017953786